AKTUÁLIS DOKUMENTUMOK ELÉRHETŐSÉG GYAKORI KÉRDÉSEK





usr:
pass:





Általános információ....

Általános kérdések


Számlázás:

Hátralékos értesítőt kaptam, pedig befizettem a számlákat.

Időben elkerülte egymást a számlában küldött értesítő és a befizetés.

Amennyiben időközben befizetted számládat, kérlek, vedd tárgytalannak felszólításunkat.

Miért előre számlázunk?

Mert az előfizetéseket, ahogy a neve is mutatja, előre történő fizetéssel kell kiegyenlíteni. Az előfizetési díj kiegyenlítésével a tárgyhavi díjat fizeted ki. A fizetési határidő tárgyhó utolsó napja.

Mikor kapom az első számlát?

A szolgáltatás beüzemelését követő hónapban.

Bekötés, létesítés:

Miért van szükség a felmérésre?

Mert fel kell mérni, hogy adott végpont bekötése jár-e plusz kiépítéssel, vagy már az adott végponton van kiépített hálózatunk. Ugyanakkor a felmérés biztosítja azt is, hogy a megrendelés helyén biztosan megfelelő minőségben tudjunk szolgáltatást nyújtani.

Lakossági előfizetés esetén nincs felmérési folyamat, azaz a szolgáltatás vagy beköthető, vagy nem kivétel ez alól a vezeték néküli internet szolgáltatás.

Üzleti előfizetők esetén felmérést kell indítani, hogy adott szolgáltatás jár-e plusz kiépítési költséggel vagy sem, ennek a folyamata 15 munkanap.

Miért kerül plusz pénzbe a további vételi hely kiépítése?

Az ajánlatainkban egy vételi hely kiépítéssel számolunk, erre számítunk költséget. Minden további vételi hely kiépítése további költséget jelent.

Mennyi idő alatt kötik be a szolgáltatást?

A szolgáltatás bekötését 15 naptári napon belül vállaljuk a szerződés feldolgozásától számítva. Azonban Kábelfix Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy a bekötés 3-5 munkanapon belül megvalósuljon.

Mennyibe kerül a bekötés?

A bekötés akció keretén belül Kosdi modemes internetnél 0 Ft, vezeték nélküli internet esetében 9000 Ft, egyéb esetben a díjak mértékét az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza.

Ügyintézés:

Mennyi idő alatt javítják a bejelentett hibámat?

A bejelentéstől számított 72 órán belül javítjuk a hibát, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a hibát mielőbb elhárítsuk.

Költözés miatt szeretném áthelyezni a szolgáltatást. Mi a módja?

Áthelyezést kezdeményezhetsz e-mailben.

Szükséges okmányok: új lakcímkártya - ahová az áthelyezést kéred, vagy adásvételi szerződés, vagy tulajdoni lap.

Szerződés kötése, szerződés módosítása:

Új előfizető lennék. Hogyan tudok szerződést kötni?

Online megrendelés után szerződéskötés történhet az otthonodban üzletkötő partnerünk közremüködésével. Az üzletkötő a Kábelfix Kft. által kiállított dokumentációval azonosítja magát.

Szerzőzés kötéshez szükséges okmányok: Személy igazolvány lakcímkártya- ahová a szolgáltatás bekötését kéred, vagy adásvételi szerződés, vagy tulajdoni lap.

Miért kell mindig a hűséget meghosszabbítaniuk, miért nem megy automatikusan tovább?

A jelenlegi törvényi szabályozás ezt nem teszi lehetővé. A hűség lejárta után módosíthatsz kisebb csomagra, vagy kérheted a jelenlegit újra hűségvállalással. Nagyobb csomagra bármikor módosíthat hűség időn belül is.

Hogy lehet csomagot módosítani?

Online megrendelés után szerződéskötés történhet az otthonodban üzletkötő partnerünk közremüködésével. Az üzletkötő a Kábelfix Kft. által kiállított dokumentációval azonosítja magát.

Szerzőzés kötéshez szükséges okmányok: Személy igazolvány lakcímkártya.

Hogy tudok hűséget hosszabbítani?

Online megrendelés után szerződéskötés történhet az otthonodban üzletkötő partnerünk közremüködésével. Az üzletkötő a Kábelfix Kft. által kiállított dokumentációval azonosítja magát.

Szerzőzés kötéshez szükséges okmányok: Személy igazolvány lakcímkártya.